LOGGO-LEME

bannerkt

sinergazomenoΓίνε και εσύ συνεργαζόμενη επιχείρηση.
google
Όταν κάποιο μέρος της μοτοσικλέτας παρουσιάζει βλάβη PDF Εκτύπωση E-mail

millray-v4Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας είναι το γεγονός ότι, αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της, είναι εύκολο για τον αναβάτη να το «ακούσει» και να λάβει τα μέτρα του.

Ακόμη και στην περίπτωση που δε γνωρίζετε περί βλαβών και διορθώσεων, είναι σχετικά εύκολο να καταλάβετε πως κάτι δεν πάει καλά, όταν κάποιο μέρος της μοτοσικλέτας παρουσιάζει βλάβη. Από εκεί και πέρα, η διόρθωσή τους εναπόκειται στη δική σας εμπειρία ή στα χέρια του μηχανικού.

Πώς, όμως, ξέρουμε πότε χρειάζεται να τον επισκεφθούμε; Ορίστε, λοιπόν, ορισμένα συνηθισμένα «προβλήματα» που μπορούμε να διαγνώσουμε μόνοι μας.

Πρόβλημα: Ανοίγω το γκάζι, ανεβάζει στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα.

Λύση: Προφανώς χρειάζεται καινούργιο δίσκο, αφού αυτός είναι «αρμόδιος» για να μεταδώσει την κίνηση. Το φαινόμενο ονομάζεται πατινάρισμα και η επισκευή χρειάζεται μηχανικό.

Πρόβλημα: Ακούω τα φρένα να σφυρίζουν.

Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση σκόνη και χώμα έχουν εισχωρήσει ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Υπομονή και θα φύγουν με τη χρήση! Ρίξτε όμως μία ματιά στα τακάκια, γιατί αν έχουν λιώσει, θα φθείρουν και τη δισκόπλακα, οπότε πάτε για αλλαγή.

Πρόβλημα: Νιώθω έντονες δονήσεις στο τιμόνι.

Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση ο μπροστινός τροχός χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Τίποτα το ανησυχητικό. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα ελαστικών και πάρτε τη γνώμη του ειδικού με πολύ μικρό κόστος.

Πρόβλημα: Το λεβιέ ταχυτήτων είναι πολύ σκληρό και δεν επανέρχεται.

Λύση: Και εδώ μάλλον έχετε πρόβλημα με το δίσκο, ενώ δεν αποκλείεται να έχετε πρόβλημα και με το κιβώτιο. Μόνο η γνώμη του μηχανικού θα σας σώσει. Όσον αφορά στην επαναφορά, μάλλον έχει χαλάσει το ελατήριο το οποίο επαναφέρει το λεβιέ στην αρχική του θέση.

Πρόβλημα: Η μανέτα του συμπλέκτη «πιάνει» πολύ μπροστά.

Λύση: Ή έχετε φαγωμένο δίσκο και χρειάζεται αλλαγή ή πρέπει να ρυθμίσετε τη μανέτα από τον ειδικό δακτύλιο στη βάση της. Κάντε πρώτα το δεύτερο που είναι εύκολο και ελέγξτε πάλι τη λειτουργία.

Πρόβλημα: Η μανέτα του μπροστινού και το λεβιέ του πίσω φρένου, δονούνται.

Λύση: Προσοχή, δε μιλάμε για το «κλότσημα» που νιώθουμε με το ABS, αλλά για δόνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον έχει στραβώσει κάποια από τις δισκόπλακες, ανάλογα με το αν νιώθετε τη δόνηση στο πόδι ή στο χέρι. Μάλλον χρειάζεστε αλλαγή.

Πρόβλημα: Το λεβιέ του πίσω φρένου «πιάνει» πολύ κάτω.

Λύση: Ή έχουν φαγωθεί τα πίσω τακάκια, ή χρειάζεται ρύθμιση για να έρθει στα επίπεδα του δικού σας ποδιού. Δείτε πρώτα το πρώτο και ελέγξτε το λεβιέ ξανά.

 

Πηγή: www.mototriti.gr

 
aproopto chromashop evros_line media heat

Είσοδος

spiliotis

logo

Σας άρεσαν τα 2α Μοτοκαλλιστεία

Σας άρεσαν τα 3α Μοτοκαλλιστεία

Share on facebook
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday12
mod_vvisit_counterYesterday38
mod_vvisit_counterLast month1108
mod_vvisit_counterAll days390753
sxs

Νέο μοντέλο

Kawasaki: Kaze η επιστροφή, νέο Athlete 125

News image

Δύο νέα παπιά παρουσίασε η Kawasaki τα οποία βρίσκονται ήδ...

READMORE

More in: Νέα μοντέλα

tsarouxas


periodikomotoextreme
casino
scorpios
rader