LOGGO-LEME

bannerkt

sms
Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερωτικά SMS για την ΛΕΜΕ στο κινητό μου τηλέφωνο χωρίς χρέωση, 24 ώρες.
sinergazomenoΓίνε και εσύ συνεργαζόμενη επιχείρηση.
google
Νέα μοντέλα
Kawasaki: Kaze η επιστροφή, νέο Athlete 125 PDF Εκτύπωση E-mail

kawa-kaze-115nΔύο νέα παπιά παρουσίασε η Kawasaki τα οποία βρίσκονται ήδη στη χώρα μας. Το όνομα Kaze επιστρέφει πιο δυναμικά από ποτέ, ενώ η γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας εμπλουτίζεται και με το σπορ Athlete 125.

Kaze 115R και S

Παπί με το όνομα Kaze είχαμε χρόνια να δούμε στην ελληνική αγορά με το τελευταίο μοντέλο να αποτελεί ένα από τα αγαπημένα της κατηγορίας για το δίτροχο κοινό της χώρας μας. Τώρα το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας επιστρέφει δυναμικά πλήρως ανανεωμένο με μοντέρνα εμφάνιση και εκ πρώτης όψεως όλα τα θετικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας του.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 112 κ.εκ. (διαστάσεις κυλίνδρου 53x50,6 χλστ.) φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, δύο βαλβίδες στον κύλινδρο και η τροφοδοσία του πραγματοποιείται από ένα καρμπυρατέρ της Keihin, ενώ το ημιαυτόματο κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων.

Η ισχύς του ανέρχεται στους 8,3 ίππους και η ροπή στα 0,85 kgm στις 8.000 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το ρεζερβουάρ του είναι χωρητικότητας 4,4 λίτρων και το βάρος του δεν ξεπερνά τα 104 κιλά. Το νέο Kaze 115 θα είναι διαθέσιμο από την ελληνική αντιπροσωπεία σε δύο εκδόσεις S και R. Οι διαφορές μεταξύ τους εντοπίζονται στα πιο σπορ γραφικά της έκδοσης R αλλά και στις χυτές ζάντες αλουμινίου. Στις έκδοση S οι ζάντες είναι οι κλασικές ακτινωτές με ατσάλινο στεφάνι.

Athlete 125

To Athlete είναι ένα μικρό…υβρίδιο τόσο αισθητικά όσο και στα τεχνικά του χαρακτηριστικά συνδυάζοντας τις μοτοσικλέτες με τα παπιά. Το ρεζερβουάρ του βρίσκεται στην κλασική θέση για μοτοσικλέτα, το αμορτισέρ είναι μονό και κεντρικά τοποθετημένο, το ατσάλινο ψαλίδι φέρει και ενισχυτική γέφυρα ενώ το πιρούνι φέρει πλάκα και στο πάνω μέρος. Οι σπορ ανησυχίες του Athlete τονίζονται και από το τιμόνι του, ένα ζευγάρι ψηλά κλιπόν.

Όσο αφορά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά το Athlete κινείται σαφώς στο χώρο των παπιών με τον κινητήρα των 124,6 κ.εκ. να φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες στον κύλινδρο, με την ισχύ να μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται και εδώ μέσω του ίδιου, με του Kaze 115, καρμπυρατέρ 18 χλστ. της Keihin. Στη περίπτωση του Athlete η ισχύς ανέρχεται στου 9,9 ίππους και η ροπή στα 0,9 kgm στις 8.000 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Τέλος το βάρος του είναι επίσης 104 κιλά.

 
Ducati 848 EVO PDF Εκτύπωση E-mail

_Ducati_848_EVO_140_Τελικά οιεικασίες και οι υποθέσεις για το μοντέλο – μυστήριο που θα παρoυσιάσει επισήμως η Ducati στη Laguna Seca, έπεσαν όλες έξω! Πρόκειται για τη νέα 848 EVO, μια μοτοσικλέτα supersport της μεσαία κλάσης, η οποία παρά τον «πολιτικής χρήσης» μανδύα που φέρει, προσανατολίζεται περισσότερο προς τη πίστα.
Η 848 EVO αντικαθιστά τις «απλές» 848 και 848 black στη γκάμα της Ducati και θα αποτελεί πλέον το μοναδικό μοντέλο αυτού του κυβισμού στη «κόκκινη» γκάμα. Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν αλλαγές και οι επιθετικές γραμμές των 848-1098-1198 παραμένουν αναλλοίωτες, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο σε ότι αφορά στον κινητήρα. Για τους επιπλέον 6 ίππους και τη βελτιωμένη τιμή της ροπής σε σχέση με τη προηγούμενη 848, χρειάστηκε να αλλάξουν οι κεφαλές των κυλίνδρων, οι εκκεντροφόροι και τα πιστόνια στον Testastretta Evoluzione δικύλινδρο κινητήρα, ενώ αυξήθηκε επίσης η συμπίεση στο 13.2:1.

Στο τομέα των περιφερειακών, οι monoblock δαγκάνες της brembo στα μπροστινά φρένα αποτελούν τη σημαντικότερη αλλαγή, ενώ πλέον στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται σταμπιλιζατέρ. Τα χρώματα στα οποία θα διατίθεται η νέα Ducati 848 Evo, είναι…φυσικά το κόκκινο (με κόκκινο χωροδικτύωμα και μαύρους τροχούς) και μαύρο (με μαύρο χωροδικτύωμα και μαύρους τροχούς). Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά, αναμένονται κατά την επίσημη παρουσίαση της μοτοσικλέτας στα πλαίσια του αγώνα στη Laguna Seca, στις 24-25 Ιουλίου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας                                      4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)                           849,4
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)                       140/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)                       10/9.750
Τροφοδοσία                                 Ηλ. ψεκασμός
Χωρητ.Ρεζερβουάρ (λίτρα)        15,5
Βάρος (δίχως καύσιμο)             168

mototriti
 
Honda CBR 1000RR PDF Εκτύπωση E-mail

Honda_CBR_1000RRΤο CBR 1000RR αποτέλεσε μία από τις πλέον πρωτοποριακές μοτοσικλέτες της κατηγορίας των SS του λίτρου από το 2004. To 2007 η Honda δεν προχώρησε σε ευρείας κλίμακας ανανέωση, αλλά σε μικροαλλαγές ουσίας, που είχαν ως αποτέλεσμα το «ραφινάρισμα» ενός ήδη πολύ καλού συνόλου.
Μπορεί πλέον τα νέα μοντέλα που θυμίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους αγωνιστικούς συγγενείς τους να μη μας κάνουν τόση εντύπωση, ωστόσο πριν μερικά χρόνια η απόσταση που χώριζε τα «πολιτικά» από τα racing, ήταν ακόμη μεγάλη. Το CBR 1000RR βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στο RC211V, όχι μόνο σε ότι αφορούσε στη σχεδίαση, αλλά και στις μηχανολογικές εφαρμογές.

Περισσότερα...
 
MV Agusta Brutale 1099RR kit με +21 ίππους PDF Εκτύπωση E-mail

MV_Agusta_Brutale_1099RRΑν τα 144 άλογα του …«απλού» Brutale 1099RR δεν σας ενθουσιάζουν (!), τότε το kit βελτίωσης που προσφέρει η MV Agusta για το συγκεκριμένο μοντέλο, ίσως να τραβήξει τη προσοχή σας. Επιπλέον 21 ίπποι το κέρδος, αλλά δυστυχώς μόνο για αγωνιστική χρήση…ή μήπως δεν «κολλάτε» σε τέτοιες λεπτομέρειες;
Το συγκεκριμένο kit η MV Agusta το ονομάζει «Cannonball» και περιλαμβάνει τα εξής: ECU, κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους, βαλβίδες και σύστημα εξάτμισης κατασκευασμένο από τιτάνιο.

Περισσότερα...
 
Δοκιμή: Kawasaki Versys 650 ΑΒSborder PDF Εκτύπωση E-mail

versys02Η προσαρμογή σε νέα δεδομένα που μπορεί να έρχονται εξαιτίας κάποιας εξέλιξης, είναι μια σημαντική διαδικασία, η οποία εύκολα μπορεί να αποτύχει. Αν, όμως, διαθέτεις τα απαραίτητα γονίδια και την ενόραση του Versys, ακόμη και μια μεταμόρφωση μπορεί να γίνει υπόθεση ρουτίνας!
Το on-off της Kawasaki έδειξε από την πρώτη στιγμή τις ικανότητές του στην προσαρμογή (σε κάθε κλίμα, συνθήκες και απαιτήσεις) και, αρκετά χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, εξακολουθεί να μας τις επιδεικνύει. Η εποχή κατά την οποία πρωτοπαρουσιάστηκε, αποτέλεσε μια περίοδο όπου τα περισσότερα on-off έψαχναν το δρόμο τους. Χώμα ή άσφαλτος; Όγκος ή μικρές διαστάσεις; Ακτίνες ή ζάντες; Οι σχεδιαστές της Kawasaki πρότειναν κάτι εντελώς νέο. Μια μαζεμένη σε διαστάσεις μοτοσικλέτα, με μοναδική αισθητική και καινοτόμες λύσεις όσον αφορά στο στήσιμό της.

Περισσότερα...
 
Aprilia RSV4 Biaggi Replica PDF Εκτύπωση E-mail

1105104τα «απλά» RSV4 είναι η απόδοση, που αγγίζει πλέον τους 200 ίππους, χωρίς ωστόσο η Aprilia να αναφέρει ποιες και τι εύρους μηχανολογικές αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί.
Σε ότι αφορά στο πλαίσιο, το μόνο κοινό που έχει με αυτό των RSV4 R & RSV4 Factory, είναι ο τύπος και το υλικό κατασκευής. Πρόκειται για ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την γεωμετρία, αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, στο οποίο τοποθετούνται αναρτήσεις –από τις πολύ καλές σειρές- της Ohlins, ενώ τα περιφερειακά συμπληρώνουν αντίστοιχης ποιότητας και απόδοσης φρένα της brembo.

Περισσότερα...
 
Το Aprilia Tuono V4 δοκιμάζεται PDF Εκτύπωση E-mail

2506105πάγια τακτική της Aprilia, θέλει τα streetfighter μοντέλα της να αποτελούν τις…ξεγυμνωμένες εκδόσεις των supersport της γκάμας της και όχι εντελώς νέα μοντέλα με αρκετές αλλαγές. Κάτι ανάλογο έχει συμβεί και με το νέο V4 Tuono που δανείζεται πλαίσιο και κινητήρα από το RSV4R και «αποχωρίζεται» τα πλαστικά αυτού. Η καρατιμόνα είναι standard φυσικά, ενώ μόνες προσθήκες αποτελούν (τουλάχιστον από ότι διακρίνουμε στις φωτογραφίες) η καρίνα και τα πλαϊνά προστατευτικά, που προφανώς έχουν τοποθετηθεί για να κόβουν κάτιτις από τον αέρα.

Περισσότερα...
 
Yamaha R1 με διπλό συμπλέκτη PDF Εκτύπωση E-mail

r1_nTo DCT της Yamaha, θα είναι πιο απλό σε κατασκευή σε σχέση με αυτό του VFR 1200F, με ένα συμπλέκτη σε κάθε άκρο του κιβωτίου των ταχυτήτων. Παρ΄ όλο όμως της απλότητας της, η εφαρμογή της Yamaha δεν θα έχει ούτε τις compact διαστάσεις, ούτε το μικρό βάρος της αντίστοιχης εφαρμογής της Honda. Οι μηχανικοί των «τριών διαπασών» δικαιολόγησαν τη συγκεκριμένη τους επιλογή, κάνοντας λόγο για ισόποση κατανομή του βάρους, αφού οι δύο συμπλέκτες βρίσκονται δεξιά και αριστερά του κιβωτίου και όχι συγκεντρωμένοι σε μία πλευρά.

Περισσότερα...
 
Beta Urban 125 PDF Εκτύπωση E-mail

1806102Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα δίκυκλα για την πόλη έπρεπε να είναι ευέλικτα, οικονομικά και φιλικά. Το Urban γεννήθηκε για να προσθέσει στον παραπάνω κανόνα τη λέξη «διασκέδαση» και αυτό το τελευταίο στοιχείο είναι που το κάνει να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο.
Μια διαφημιστική ηλεκτρονική πινακίδα, με ενημερώνει για τη θερμοκρασία περιβάλλοντος που έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους 30 βαθμούς Κελσίου. Κινούμαι την ίδια ώρα, στον ίδιο δρόμο, με το ίδιο ασφυκτικό μποτιλιάρισμα που θυμάμαι να έχει τα τελευταία 6 χρόνια, αλλά για πρώτη φορά έχω τόσο καλή διάθεση.

Περισσότερα...
 
Περισσότερα Άρθρα...


Σελίδα 1 από 2
aproopto chromashop evros_line media heat

Είσοδος

spiliotis

logo

Σας άρεσαν τα 2α Μοτοκαλλιστεία

Σας άρεσαν τα 3α Μοτοκαλλιστεία

Share on facebook
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday10
mod_vvisit_counterYesterday38
mod_vvisit_counterLast month1108
mod_vvisit_counterAll days390751
sxs

Νέο μοντέλο

Kawasaki: Kaze η επιστροφή, νέο Athlete 125

News image

Δύο νέα παπιά παρουσίασε η Kawasaki τα οποία βρίσκονται ήδ...

READMORE

More in: Νέα μοντέλα

tsarouxas


periodikomotoextreme
casino
scorpios
rader